مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 15:252023-08-24ورزشي

فوتبال شهیدقندی معلق بین بودن یا نبودن؛ مدیر عامل استعفا داد 


تیم فوتبال شهید قندی یزد تنها نماینده استان یزد در لیگ دو فوتبال کشور برای حضور در فصل جدید  با مشکلات عدیده ای روبرو است.

- فوتبال شهیدقندی معلق بین بودن یا نبودن؛ مدیر عامل استعفا داد  ایسنا/یزد تیم فوتبال شهید قندی یزد تنها نماینده استان یزد در لیگ دو فوتبال کشور برای حضور در فصل جدید  با مشکلات عدیده ای روبرو است.

تیم فوتبال شهید قندی یزد کار خود را از سال 1380 با قهرمانی در لیگ استانی و صعود به لیگ دسته دو فوتبال ایران شروع و پس از آن برای اولین در تاریخ فوتبال استان یزد به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرد.

شهید قندی هر چند یک سال بیشتر در لیگ برتر نبود اما آنقدر آن صحنه ها و شوق یزدی ها برای فوتبال دوستان ایرانی جالب بود که با گذشت نزدیک به دو دهه، همچنان فوتبال یزد را با نام شهید قندی می شناسند.

تیم قندی در چند سال گذشته با مشکلات و حواشی زیادی مواجه بود؛ بعد از چند سال دوری از سطح اول فوتبال ایران، اکنون در لیگ دو حضور دارد و هر فصل نیز از مدعیان صعود بوده اما در هفته های پایانی هر فصل به دلایل عجیبی از صعود بازمی ماند؛ یک سال به دلیل تعطیلی لیگ به واسطه شیوع ویروس کرونا، یک بار به دلیل شائبه تبانی، یک بار به علت دیرآمدن نیروی انتظامی و در فصل گذشته نیز به دلیل سهل انگاری مدیران این باشگاه در جذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال شهیدقندی معلق بین بودن یا نبودن؛ مدیر عامل استعفا داد 

فوتبال شهیدقندی معلق بین بودن یا نبودن؛ مدیر عامل استعفا داد